Met gepaste trots presenteert UNIT-2 de eerste echte(Leidse) netwerkstrip, gemaakt op Festival de Verleiding: 'De Vangst'. Maar liefst 39 bezoekers van het Leidse communicatiefestival, dat op 8 maart in Nieuwe Energie werd gehouden, hebben met overgave geposeerd voor onze fotografen, zonder dat zij precies wisten in welk 'script' zij acteerden. 'De vangst' biedt hen een mooi excuus om te gaan netwerken met de andere deelnemers, want uiteraard hebben wij alle contactgegevens van onze 'modellen' in de strip opgenomen. Ook weten hoe de strip eruit ziet? Kijk dan op www.unit-2.nl/facestory
Met de strip bouwt UNIT-2 voort op een mooie traditie. Twee jaar terug waren we immers ook al prominent aanwezig op De Verleiding met de Face Factory, een fabriek waarin we van bezoekers crossmediale visitekaartjes hebben gemaakt. Weten hoe dat er ook alweer uitzag? Kijk dan op www.facefactory.nu of bekijk het filmpje http://youtu.be/gOJrRX_7qrk
Wij zijn benieuwd wat je ervan vindt. Laat je dat even weten?