Boordevol inspiratie om een succesvolle zwieper aan hun organisatie te geven, komen managers terug van vakantie. Op het voetpad in de bergen zagen ze plotseling het immense potentieel voor zich dat schuilgaat in hun eigen club. Op zoek naar een manier om de anderen mee te krijgen in hun enthousiasme (zij stonden immers niet op die zelfde berg) komen ze uit bij de Factor 4 Index; een online medewerkersonderzoek, dat direct inzichtelijk waar medewerkers happy mee zijn en waar zij vinden dat er wel wat mag veranderen. Aan de manager de keuze: lullen als Brugman om alle neuzen dezelfde kant op te draaien of een thermometer in de zaak steken met heldere motivatie in cijfers en grafieken als resultaat.
Het resultaat is een integraal beeld van het verbeterpotentieel en de bereidheid om te veranderen van medewerkers en is bedoeld voor organisaties die een draai willen maken naar een andere manier van werken.
Factor 4 Index is ontwikkeld door Calanza in samenwerking met Microsoft en BoerCroon.
Meer weten ? kom langs bij Calanza of download de brochure
Zelf ervaren? doe het verkorte Factor 4 Index onderzoek
"Het Factor 4 Index onderzoek is een eerste stap in het cultuurprogramma bij organisatieverandering. Door het onderzoek voelen mensen zich betrokken bij de verandering, hun mening wordt gehoord." Edith Zwagerman, Thinnc
Bij Calanza wordt gewerkt aan een flexibele nieuwe versie van de Factor 4 Index en onlangs lanceerden wij de Factor 4 Social