Interessante en nuttige Energielunch voor ondernemers

1 October 2014

Dit keer hadden we 2 mensen van Unit-2: 

eric went

Eric Went, eigenaar van Went Werkt en koning van unit-2, over "Magazine on the Spot". Het concept draait erg goed, met vele boekingen voor de komende maanden.  
Enkele redacteuren, een fotograaf, vormgever, redactietafel én een evenement. Het resultaat? Magazine on the Spot: een digitaal magazine dat uw congres of event in woord en beeld verslaat. Met pakkende interviews, rake sfeerbeschrijvingen, intrigerende foto’s, kernachtige recensies en heel veel reacties van deelnemers na afloop. En het mooie is: al de volgende ochtend in je  postvak.  Naast een leuke dag komen er ook steeds meer vervolgopsrachten binnen. En naast de pri maire verslaglegging van zo'n event zijn ze steeds meer bezig om de energie van zo'n dag langer vast te houden met een vervolg-aanpak.  

Er is een flink aantal tips aangereikt om het concept nog beter te maken. Ook met bedrijven binnen Nieuwe Energie. De lunch heeft nu al haar waarde bewezen !  

steven de jong

Steven de Jong. Zijn bedrijf Olifant Media zet marketingdoelstellingen om in een creatief-effectieve social media aanpak. Hij levert social media strategieën, campagnes, audits, beheer, trainingen en presentaties aan diverse partijen, waaronder stichtingen, (branche)verenigingen en (internationale) organisaties en bedrijven.
Met enkele concrete en aansprekende voorbeelden gaf Steven aan wat social media kan betekenen.  Hij gaf enkele tips voor een mogelijke insteek. Het zwitserse Obermutten heeft zich op een autentieke manier erg bekend gemaakt..

We hebben het ook over de aanpak met en voor Nieuwe Energie gehad. Tijdens de inhoudelijke borrel op 16 oktober met en bij Calanza volgt er zeker meer! 

img 2863

Interessante en nuttige Energielunch voor ondernemers

Aanmelden nieuwsbrief

Wil u onze nieuwsbrief ontvangen? Meld u dan hier aan: