Enthousiaste reacties voor Festivan De Verleiding

17 March 2012

Het druk bezochte Festival De Verleiding kan zich verheugen in veel enthousiaste reacties. De 280 bezoekers, die op 8 maart dit creatieve communicatie festival in Nieuwe Energie bezochten, waren er zeer over te spreken. Met name de social media workshops waren erg populair. De organisatoren zegden nu al toe over twee jaar de derde editie te organiseren.

De zestig programma-onderdelen werden ingevuld door gedreven communicatiemensen en bevlogen Leidse wetenschappers. Het ging over strategisch twitteren, online coaching, taal als wapen, manipuleren met beeld en Scrum voor dummies. Over story-telling, guerrilla marketing, interactieve burgerparticipatie en ‘s werelds beste apps. Met speeddates, lezingen, debatten, theater, doe-workshops en ‘Sterke verhalen'.

Festival De Verleiding is een initiatief van Stichting Leiden Communicatiestad. Deze stichting is er om de communicatiesector in Leiden (nog) groter te maken. Door de opleidingen, de bedrijven en het formaat is Leiden de ideale stad om een grote communicatiesector te herbergen. De stichting is een samenwerking tussen: Hogeschool Leiden, ROC, Universiteit Leiden, Maters & Hermsen bedrijfsjournalistiek,LUMC, gemeente Leiden, Kamer van Koophandel en Leidse communicatieondernemers.

Enthousiaste reacties voor Festivan De Verleiding

Aanmelden nieuwsbrief

Wil u onze nieuwsbrief ontvangen? Meld u dan hier aan: