Succescase over de marketing van een interieurmerk

8 March 2024

"Growing the Dutch" - over de groei van het handgemaakte interieurmerk "Lolke Jan Pilat" 

mind_for_business_logo.pngMind for Business (unit 10) hielp hem met de promotie via o.a. Google ads, Facebook, Instagram en Pinterest. 

 

 

 

Lolke Jan Pilat is een jonge ondernemer die zijn bedrijf in handgemaakte interieurs is begonnen vanuit zijn achtertuin. Lolke en zijn team ontwerpen en bouwen alle bestellingen op bestelling en met de hand. Lolke Jan Pilat is nu een gevestigd merk met een grote werkplaats om de bestellingen uit heel Nederland en zelfs België te verwerken. Een veelbelovend merk met een mooie toekomst.

Lees verder

Meer over Lolke Jan Pilat 

lolke.jpeg

 

Succescase over de marketing van een interieurmerk

Aanmelden nieuwsbrief

Wil u onze nieuwsbrief ontvangen? Meld u dan hier aan: